فوت و فن

ساخت وبلاگ

سامسونگ الکترونیکس، دو محصول جدید را در رده ماشین لباس‌شویی برای سال ۲۰۱۶ معرفی کرد.

سامسونگ راه را برای آسان شدن زندگی مصرف‌کنندگان باز می‌کند
نوآوری‌های جدید در زمینه پاکیزگی
این محصولات، نمایش‌دهنده نوآوری‌هایی ساده و درعین حال کارآمد هستند که کار شستشو را برای مصرف‌کنندگان راحت می‌کنند. سامسونگ این ابداعات را همراه با دیگر لوازم‌خانگی پیشرفته در نمایشگاه2016  CES به نمایش در‌آورد.
 
جان هرینگتون، معاون ارشد و مدیر بخش لوازم‌خانگی سامسونگ در آمریکا، می‌گوید: «تمرکز سامسونگ در تلفیق طراحی زیبا و نوآوری عمل‌گرایانه در تولید لوازم‌خانگی است تا بتواند به افزایش بهره‌وری کاربران کمک کند. با توجه به شیوه برخورد معمول کاربران با مسئله شستشو در خانه، ما تصمیم گرفتیم راهکارهایی ساده اما کارآمد برای حذف مشکلات به وجود بیاوریم.» وی ادامه می‌دهد: «دو ماشین لباسشویی جدید ما نمایانگر تعهد سامسونگ به بهینه‌سازی طراحی، نوآوری و کارایی است.»

 
ماشین لباسشویی که مطابق برنامه شما کار می‌کند
گاهی هنگام شستشوی لباس‌ها، ممکن است یک تکه از لباس‌ها جا بماند و داخل ماشین ریخته نشود. راه‌حل عملی و ساده سامسونگ افزودن درب «AddWash» به ماشین‌های لباسشویی است که برای اولین بار در این صنعت انجام می‌شود. AddWash که به شکل یک درب کوچک روی قسمت جلویی ماشین طراحی شده است، بدون نیاز به خالی کردن آب ماشین لباسشویی امکان اضافه کردن لباس‌های کثیف به ماشین لباسشویی در حال کار را به وجود می‌آورد.

سامسونگ با استفاده از بزرگ‌ترین سینک 140 لیتری دنیا که امکان شستشوی 3.6 سبد لباس کثیف را در یک بار کارکرد در یک ماشین لباسشویی استاندارد 27 اینچی فراهم کرده است. این ماشین لباسشویی کارآمد و صرفه‌جو می‌تواند بدون افت سطح عملکرد دستگاه، یک سینک پر از لباس را تنها در 30 دقیقه بشوید.

 
کسب قدرت با نوآوری‌های جدید در زمینه نظافت
علاوه بر روبات‌های جاروبرقی POWERbot VR9000 و POWERbot Essential، سامسونگ دو محصول جدید را برای بهینه‌سازی روبات‌های جاروبرقی در نمایشگاه CES به نمایش درآورد؛ POWERbot Turbo و POWERbot Essential Wi-Fi.

جاروبرقی POWERbot Turbo سامسونگ، با قدرت مکشی 70 بار بیشتر از قوی‌ترین جاروبرقی‌ها، همراهی مطمئن در نظافت خانه‌ها است.  همراهی این جاروبرقی با سرویس ارتباطی Smart Control Wi-Fi به کاربران اجازه می‌دهد، بتوانند آن را از راه دور و با استفاده از تلفن همراه هوشمند خود، کنترل کنند. ویژگی Select & Go یک نقشه مجازی از خانه را روی تلفن هوشمند شما بارگذاری می‌کند، درنتیجه می‌توانید قسمت‌هایی از خانه که قصد تمیز کردن دارید، انتخاب کنید.
روبات جاروبرقی POWERbot Essential Wi-Fi، قدرت مکشی معادل 10 برابر بیشتر از جاروبرقی‌های دیگر دارد. این جاروبرقی با اتصال به وای‌فای، به کاربران اجازه می‌دهد تا بتوانند آن را از راه دور هدایت کنند.

این دو روبات‌های جاروبرقی با ویژگی Visionary Mapping Plus عرضه می‌شوند که شامل یک دوربین هوشمند و سنسورهایی است که برای شناخت محیط و مسیر نظافت مورداستفاده قرار می‌گیرند. هم‌زمان با انجام نظافت و حرکت در محل، جاروبرقی یک پلان نقشه دیجیتال برای خود ترسیم می‌کند که نقشه مسیرهای بهتر برای نظافت و جلوگیری از برخورد با موانع است. علاوه بر این، سیستم چرخشی مکش، به روبات جاروبرقی اجازه می‌دهد مانند یک دستگاه گریز از مرکز، خاک و آشغال را از یکدیگر جدا کند و جلوی گرفتگی فیلتر و کم شدن قدرت مکش را بگیرد.


 

شما منتشر کنید در

- - , .

فوت و فن...
ما را در سایت فوت و فن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی footofan بازدید : 165 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 14:34

حالا که دیگر بازی Jeopardy روی آمازون اکو دیگر سرگرم‌تان نمی کند، به گمانم بهتر است که اندکی روی مبل لم داده و مشغول شنیدن یک کتاب الکترونیک جذاب شوید. خیلی ساده بگویید: «الکسا، فلان کتاب رو بخون».

- - , .

فوت و فن...
ما را در سایت فوت و فن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی footofan بازدید : 172 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 13:24

اپل همیشه هنگام عرضه نسخه‌های تازه سیستم عامل موبایل خود به این می‌بالد که آیفونهای قدیمی هم امکان استفاده از آخرین نسخه iOS را دارند. اما آیا این شرکت عامدانه در محصولات قدیمی که آپدیت جدید را دریافت می‌کنند، سرعت را پایین می‌آورد تا مشتریان را به سوی خرید آیفون جدید سوق دهد؟

- - , .

فوت و فن...
ما را در سایت فوت و فن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی footofan بازدید : 149 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 12:01

اگر در مناطقی زندگی می‌کنید که آب‌وهوای سردی دارد، احتمالاً این روزها خیابان‌ها با لایه‌ای از برف یا یخ پوشیده شده است. با ما همراه باشید تا نکاتی در مورد رانندگی در خیابان‌های لغزنده را با شما در میان بگذاریم.

- - , .

فوت و فن...
ما را در سایت فوت و فن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی footofan بازدید : 182 تاريخ : سه شنبه 29 دی 1394 ساعت: 21:45

فشار چشمی ممکن است منجر به قرمزی چشم‌ها یا تحریک، دشواری در تمرکز، خشک یا آبکی بودن چشم‌ها، دید تار یا دوبینی، افزایش حساسیت به نور، سردرد و درد در گردن، شانه‌ها یا کمر شود.

این علائم معمولاً صبح‌ها اتفاق نمی‌افتند، بلکه زمانی مشاهده می‌شوند که محرکی وجود داشته باشد. اگرچه داروها و قطره‌های چشمی بدون نسخه زیادی برای رفع این مشکل وجود دارد؛ اما در ادامه چند روش طبیعی نیز برای تسکین فشار چشمی معرفی شده است.

۱. ماساژ چشم‌ها
از انگشتان دست برای ماساژ پلک‌ها و ماهیچه‌های بالای ابروها استفاده کنید و چشم‌ها را به مدت ۱۰ الی ۲۰ ثانیه ماساژ دهید. به آرامی زیر چشم را به مدت ۱۰ الی ۲۰ ثانیه به سمت استخوان پایینی ماساژ دهید. گیجگاه و استخوان‌های بالای گونه را نیز ماساژ دهید. این ماساژ‌ها را روزانه ۱ الی ۲ بار تکرار کنید.

۲. لمس با کف دست‌ها
دست‌ها را از طریق مالیدن به یکدیگر گرم کنید. چشم‌ها را ببندید و کف دست‌ها را به مدت ۳۰ ثانیه و بدون ایجاد فشار به چشم‌ها، روی آن‌ها بگذارید. سپس به آرامی چشم‌ها را باز کرده و به اطراف نگاه کنید. این کار را هر روز ۳ الی ۵ بار تکرار کنید.

۳. نور خورشید
صبح زود در ناحیه‌ای آفتابی قرار بگیرید. چشم‌ها را ببندید و اجازه دهید پلک‌ها در معرض نور خورشید قرار بگیرند. چشم‌ها را به سمت بالا و پایین، چپ و راست و در جهت عقربه‌های ساعت و بالعکس حرکت دهید. این کار را به مدت ۵ دقیقه انجام دهید. سپس روش لمس با کف دست را انجام دهید. این کار را یک بار در روز تکرار کنید.

۴. ورزش چشم‌ها
یک خودکار یا مداد را به فاصله یک بازو مقابل چشم‌ها بگیرید و روی آن‌ها فوکوس کنید. به آرامی خودکار را به چشم‌ها نزدیک کنید تا جایی که می‌توانید آن را به طور واضح ببینید. سپس خودکار را مجدداً به آرامی از چشم‌ها دور کنید. این کار را ۱۰ الی ۱۵ بار تکرار کنید. همچنین می‌توانید چشم‌ها را در جهت عقربه‌های ساعت و بالعکس بچرخانید. سپس متوقف شوید، پلک بزنید و دوباره این کار را تکرار کنید. این تمرین را ۴ الی ۵ بار انجام دهید.

۵. آب سرد
زمانی که چشم‌ها احساس فشار دارند یا خسته شده‌اند، کمی آب سرد روی صورت و چشم‌ها بپاشید. همچنین می‌توانید یک حوله کوچک را با آب سرد نم کنید و به مدت یک دقیقه روی چشم‌ها قرار دهید.

۶. کمپرس آب گرم
یک پارچه نرم را در آب گرم نم کنید. دراز بکشید و چشم‌ها را ببندید. سپس پارچه را روی پلک‌ها بگذارید. یک دقیقه منتظر بمانید. این روند را ۳ الی ۴ بار تکرار کنید.

۷. چای بابونه
دو چای بابونه کیسه‌ای را دم کنید. سپس کیسه‌های چای را خارج کرده و یکی را در یخچال و دیگری را روی میز بگذارید. کیسه گرم را به مدت ۵ دقیقه روی چشم‌های بسته بگذارید. یا این که کیسه خنک را روی پلک‌ها بگذارید.

۸. آب گل رز
با آب سرد چشم‌ها را بشویید و با حوله خشک کنید. دو تکه پنبه را به آب گل رز آغشته کنید. دراز بکشید و پنبه‌ها را روی چشم‌ها بگذارید.

۹. خیار
یک خیار را به مدت ۲۰ الی ۳۰ دقیقه در یخچال بگذارید. سپس آن را به صورت حلقه‌ای ببرید و روی چشم‌ها قرار دهید.

۱۰. شیر
یک تکه پنبه را به شیر سرد آغشته کنید. آن را به آرامی اطراف چشم و روی پلک‌ها بمالید.

- - , .

فوت و فن...
ما را در سایت فوت و فن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی footofan بازدید : 136 تاريخ : سه شنبه 29 دی 1394 ساعت: 20:39

زمانی که بدن در حالت استراحت نیز قرار دارد، به انرژی حاصل از سوخت‌وساز نیاز دارد تا تنفس کند، خون را در سراسر بدن به گردش بیندازد و سلول‌ها را مرمت کند.
روند سوخت‌وساز تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار دارد؛ از جمله ژن‌ها، جنسیت، سن، سطح هورمون‌ها، اندازه و ترکیب بدن و سطح فعالیت. سوخت‌وساز آرام بر روی سطح انرژی، وزن بدن و سلامت کلی تأثیر زیادی دارد.

برخی از علل سوخت‌وساز آرام عبارت‌اند از روزه‌داری، الگوی غذایی ضعیف، رژیم غذایی ناسالم یا کم‌کالری، عدم فعالیت فیزیکی، مصرف مواد غذایی شکری، نوشیدن نوشیدنی‌های سرشار از شکر، خواب بی‌کیفیت یا ناکافی، استرس بیش‌ازاندازه و انباشتگی مواد سمی در بدن. دیابت و کم‌کاری غده تیروئید نیز از جمله عوامل مؤثر در کاهش سوخت‌وساز بدن هستند.

از علائم رایج سوخت‌وساز آهسته عبارت‌اند از فشارخون پایین، نبض آهسته، خستگی، ضعف، یبوست، پوست خشک، چربی بالا و حساسیت بالا نسبت به سرما. مردان معمولاً سوخت‌وساز سریع‌تری نسبت به زنان دارند.

اگر سوخت‌وسازتان آهسته است، می‌توانید با اعمال برخی تغییرات در سبک زندگی و رژیم غذایی سرعت آن را افزایش دهید.
در ادامه ۱۰ روش برای افزایش سرعت سوخت‌وساز معرفی شده است.

۱. چای سبز
روزانه ۲ الی ۴ فنجان چای سبز بنوشید.

۲. مسمومیت زدایی با روغن
یک قاشق غذاخوری روغن نارگیل ارگانیک یا روغن کنجد را داخل دهان بریزید. این روغن را به مدت ۲۰ دقیقه در دهان خود بچرخانید. سپس دهان خود را خالی کرده و بشویید. این کار را صبح‌ها و به صورت ناشتا انجام دهید.

۳. فلفل هندی
کمی فلفل هندی یا پودر آن را به سوپ، سالاد یا غذای موردعلاقه خود اضافه کنید.

۴. سرکه سیب
۱ الی ۲ قاشق چای‌خوری سرکه سیب خالص را با یک لیوان آب ترکیب کنید. صبح‌ها قبل از صبحانه این نوشیدنی را بنوشید. شما می‌توانید به تدریج میزان سرکه را تا ۲ قاشق غذاخوری افزایش دهید.

۵. آب لیمو ولرم
آب ۱/۲ لیمو را به یک لیوان آب ولرم اضافه کنید. ۱ قاشق چای‌خوری عسل و ۱/۲ قاشق چای‌خوری پودر فلفل سیاه به آن اضافه کنید. صبح‌ها به صورت ناشتا این نوشیدنی را میل کنید.

۶. زنجبیل
یک قاشق چای‌خوری زنجبیل تازه خردشده را به ۱ فنجان آب جوش اضافه کنید. اجازه دهید ۱۰ الی ۱۵ دقیقه دم بکشد. سپس از صافی رده کرده با عسل ترکیب کنید. روزانه ۲ الی ۳ بار یک فنجان از این چای را بنوشید.

۷. مایعات
مصرف آب و مایعات سالم دیگر به بهبود سوخت‌وساز کمک کرده و باعث می‌شوند بدن چربی‌ها را سریع‌تر بسوزاند.

۸. ویتامین دی
ویتامین دی نیز سرعت سوخت‌وساز را افزایش می‌دهد و به شما کمک می‌کند وزن خود را کاهش دهید.

۹. الگوی غذایی سالم
روز خود را با یک صبحانه سالم شروع کنید. در طول روز وعده‌های غذایی کوچک میل کنید. از میان‌وعده‌های سالم بهره ببرید. حداقل ۲ ساعت قبل از خواب شام بخورید.

۱۰. ورزش روزانه
هر روز ۳۰ دقیقه ورزش‌های ایروبیک انجام دهید. هر هفته دو تمرین قدرتی انجام دهید. هر روز ۳۰ دقیقه تمرین‌هایی مانند پیاده‌روی، دو، شنا و دوچرخه‌سواری انجام دهید.

- - , .

فوت و فن...
ما را در سایت فوت و فن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی footofan بازدید : 146 تاريخ : سه شنبه 29 دی 1394 ساعت: 19:09

ظاهراً شرکت اپل دامنه‌های اپل دات کار، اپل دات کارز و اپل دات اتو را به نام خود ثبت کرده است. این موضوع نشان می‌دهد که این شرکت واقعاً قصد ورود به دنیای خودروسازان را دارد.

- - , .

فوت و فن...
ما را در سایت فوت و فن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی footofan بازدید : 141 تاريخ : سه شنبه 29 دی 1394 ساعت: 19:09

شرکت ایسوس در روز ۱۸ دیماه ۱۳۹۴ از محصول جدید خود با نامTUF Sabertooth Z170 S ، در اندازه استاندارد ATX رونمایی کرد.

در طراحی و ساخت این مادربورد، ویژگی­های اصلی سری TUF مانند Thermal Radar 2، سنسورهای کنترل دما TUF Ice، برنامه کنترل و مانیتور مادربورد TUF Detective به همراه ویژگی­های اختصاصی برای خنک کنندگی هر چه بهتر، به کار رفته است.
این مادربورد بر پابه چیپست Z170 دارای آخرین تکنولوژی برقرای ارتباط USB 3.1 Gen2 از نوع A و C می­باشد. همچنین ویژگی هایی مانند: قطعات دارای رده نظامی، TUF ESD Guard 2 که از شوک­های الکتریسیته ساکن جلوگیری می­کند، TUF LANGuard و تضمین کارایی 5 ساله این مادربورد، باعث می­شوند تا کاربر با خیال راحت از این رده مادربورد در مدت زمان طولانی استفاده نماید.
 
ساخته شده برای ماندگاری طولانی: چاپ سفید دیجیتال و نشانگر Q-LED با رنگ سفید
سری TUF شرکت ایسوس اولین مادربوردی است که مدار چاپی (PCB) را به صورت کاملا سفید طراحی می­کند و در مدل Z170 S نیز این طراحی با پس زمینه نظامی بر روی مادربورد پیاده­سازی شده است. بر سطح این محصول یک نشانگر Q-LED به کار رفته که کاربر را از درست اجرا شدن تمام مراحل بوت مادربورد مطلع می­سازد و علاوه بر این یک مکمل زیبا برای رنگ سفید آن می­باشد.
 
خنک کنندگی برتر
Sabertooth Z170 S از تکنولوژیهای TUF Ice، Thermal Radar 2 و TUF Detective 2 بهره می­برد تا در تمام حالت­ها دمای مادربورد را زیر نظر داشته و دمای مورد نظر تثبیت شده باشد. به طور مثال TUF Ice یک پردازنده مخصوص مانیتور، کنترل دما و سرعت فن­ها بر روی بورد می­باشد.
Thermal Radar 2 دارای 11 کانکتور مختلف برای فن­های قسمت­های مختلف می­باشد. به این وسیله کاربر به راحتی می­تواند دمای نقاط مختلف را به دلخواه تنظیم نموده و یا به استفاده از یک کلیک به برنامه این اجازه را بدهد تا به صورت خودکار دمای قطعات را تنظیم نماید.
برنامه TUF Detective 2 تمام اطلاعات لازم را توسط برنامه مخصوص موبایل و تبلت به کار بر نشان می­دهد تا به راحتی بتوان از راه دور نیز وضعیت مادربورد را کنترل نمود. این برنامه همچنین به کاربران اجازه می­دهد تا مادربورد خود را عیب یابی نموده و تنظیمات دلخواه را بر روی آن اعمال نمایند.

 
دوام 24 ساعته و آخرین تکنولوژیهای ارتباطی
مادربورد Sabertooth Z170 S توسط قطعات رده TUF طراحی و ساخته شده تا حداکثر توان و عمر مورد نظر برای یک مادربورد جان سخت را داشته باشد. وجود خازن­های 10K این قابلیت را به بورد می­دهد که با وجود شرایط سخت­تر و دمای بالا، %20 عمر بیشتری نسبت به بقیه مادربوردها داشته باشد. در قطعات مدار تغذیه، از مواد ضد اکسید استفاده شده که 13% دفع حرارت را نسبت به قطعات مشابه امکان پذیر ساخته و در نتیجه عمر قطعات را در شرایط مشابه فراهم می­سازد.

به منظور جلوگیری از شوک­های الکتریسیته ساکن بر روی مادربورد و همچنین پنل­های پشتی از TUF ESD Guard 2 استفاده شده است. این طراحی به گونه­ای انجام گرفته است که نسبت به قبل 2 برابر در مقابل شوکها قوی تر بوده و همچنین تمام پورت­های USB و کانکتورهای I/O پشتی را پوشش می­دهد که نسبت به مدل های قبل 30% بیشتر است.
بر روی بورد Sabertooth Z170 S از محافظ سخت­افزاری LANGaurd استفاده شده است. این تکنولوژی که در رده نظامی بوده و از قسمت شبکه مادربورد پشتیبانی می­کند، با استفاده از خازن­های با کیفیت بالا و همچنین تکنولوژی کوپلینگ سیگنال­ها از برقراری ارتباط بهتر، قطعی کمتر و سرعت بالاتر اطمینان حاصل می­نماید. قطعات به کار رفته برای LANGuard به گونه­ای انتخاب شده­اند که دارای تحمل بالاتری در مقابل الکتریسیته ساکن و به همین دلیل تا 2.5 برابر شوک بیشتر را تحمل می­نمایند.

یکی از دلایلی که مادربورد Sabertooth Z170 S دارای گارانتی 5 ساله می­باشد این است که در آزمایشگاه های ایسوس آن را در شرایط سختی مانند دمای بالای 95 درجه سانتیگراد و 45- درجه سانتیگراد قرار می­دهند و همچین شوک­های فیزیکی مانند خم کردن و ضربه زدن را بر روی آنها امتحان می­کنند، تا از دوام آن اطمینان حاصل نمایند.


 

شما منتشر کنید در

- - , .

فوت و فن...
ما را در سایت فوت و فن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی footofan بازدید : 137 تاريخ : سه شنبه 29 دی 1394 ساعت: 19:09

سامسونگ، تولیدکننده برتر تلویزیون جهان در ده سال گذشته، از سری جدید تلویزیون‌های SUHD خود در نمایشگاهCES 2016 رونمایی کرد تا دهه جدید پیشگامی در بازار جهانی تلویزیون را آغاز کند.

- - , .

فوت و فن...
ما را در سایت فوت و فن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی footofan بازدید : 143 تاريخ : سه شنبه 29 دی 1394 ساعت: 15:25

نیش زنبور علائم مختلفی دارد؛ از جمله درد همراه با سوزش، برجستگی سرخ با بخش سفیدرنگ در مرکز و تورم در ناحیه موردنظر. این علائم خفیف محسوب می‌شوند و ممکن است چند روز ادامه داشته باشند. با این حال علائم شدیدتر ممکن است ۵ الی ۱۰ روز ادامه یابند.
اگر فکر می‌کنید زنبور نیشتان زده اقدامات زیر را انجام دهید:

۱. نیش را از پوست خارج کنید
با استفاده از یک موچین یا دست نیش را به آرامی از پوست خارج کنید. سپس محل موردنظر را با آب و صابون ضدباکتری بشویید. شما می‌توانید پس از خشک کردن محل موردنظر، کمی پماد ضدعفونی‌کننده مانند لوسیون کالامین را روی محل نیش بمالید تا خارش و تورم را کاهش دهد.

۲. روی محل نیش یخ بگذارید
چند تکه یخ را داخل یک حوله کوچک بپیچید و آن را به مدت ۱۰ الی ۱۵ دقیقه روی محل نیش بگذارید. این کار را هر چند ساعت یک‌بار انجام دهید.

۳. از جوش‌شیرین استفاده کنید
از آنجا که جوش‌شیرین یک ماده قلیایی است به خنثی‌سازی سم اسیدی نیش زنبور کمک می‌کند. یک قاشق چای‌خوری جوش‌شیرین را با کمی آب ترکیب کنید تا خمیری به دست آورید. این خمیر را به مدت ۵ الی ۱۰ دقیقه روی محل نیش بگذارید. سپس با آب ولرم بشویید.

۴. سرکه سیب
یک تکه پنبه را به سرکه سیب آغشته کنید و پنبه را به مدت ۵ الی ۱۰ دقیقه روی محل نیش قرار دهید. شما می‌توانید از سرکه سفید نیز برای این کار استفاده کنید.

۵. عسل
کمی عسل روی محل نیش بمالید و اجازه دهید خشک شود. سپس با آب ولرم بشویید. این کار را چند بار در روز انجام دهید.

۶. آلوئه‌ورا
برگ آلوئه‌ورا را بشویید. سپس با کمک چاقو لای آن را باز کنید تا به ژل آلوئه‌ورا دسترسی پیدا کنید. این ژل را روی محل موردنظر بمالید.

۷. نعناع فلفلی
۱ یا ۲ قطره عصاره نعناع فلفلی را مستقیم روی محل نیش بگذارید. این کار را چندبار در روز تکرار کنید. همچنین می‌توانید آب برگ‌های نعناع فلفلی را خارج کرده و آن را روی محل موردنظر بمالید. سپس اجازه دهید خشک شود، بعد با آب سرد بشویید.

۸. آسپیرین
یک قرص آسپیرین عادی را پودر کنید. چند قطره آب روی آن بریزید تا خمیری به دست آید. این خمیر را روی ناحیه موردنظر بمالید و چند دقیقه منتظر بمانید. سپس با آب ولرم بشویید.

۹. خمیردندان سفید
کمی خمیردندان سفیدرنگ روی ناحیه موردنظر بمالید. چند ساعتی منتظر بمانید. سپس با یک دستمال نم آن را تمیز کنید.

- - , .

فوت و فن...
ما را در سایت فوت و فن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی footofan بازدید : 141 تاريخ : دوشنبه 28 دی 1394 ساعت: 20:41

تاکنون این سؤال برایتان پیش آمده که کدام مواد غذایی سدیم یا همان نمک بیشتری دارند؟ در ادامه فهرست ۱۰ ماده غذایی پرنمک آورده شده که در رژیم غذایی تمام افراد وجود دارند.

- - , .

فوت و فن...
ما را در سایت فوت و فن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی footofan بازدید : 149 تاريخ : دوشنبه 28 دی 1394 ساعت: 19:25

اگرچه برخی از شرکت‌های خودروسازی مانند بنتلی، مینی و لندروور امسال در نمایشگاه دیترویت شرکت نکردند؛ اما این نمایشگاه همچنان جذابیت‌های خاص خود را داشت.


امسال نیز همانند سال‌های گذشته، شرکت‌های خودروسازی سراسر جهان برای معرفی محصولات خود در این نمایشگاه شرکت کرده بودند. در ادامه به ۱۰ وسیله نقلیه جذاب که در این نمایشگاه حضور داشتند، اشاره خواهیم کرد.

مدل ۲۰۱۷ هوندا ریجلاین
نسل دوم ریجلاین طراحی معمولی‌تری داشت تا مخاطبان بیشتری را جذب کند. این اتومبیل بر روی پلت‌فرمی یکپارچه ساخته شده است.

مدل ۲۰۱۷ مرسدس-بنز ای‌-کلس
این اتومبیل از زبان طراحی جدید شرکت مرسدس بهره می‌برد. یک سری دوربین، حسگر و لیزر به این اتومبیل اجازه می‌دهند به طور خودکار در سرعت‌های بالای ۱۳۰ مایل در ساعت ترمز کند یا شتاب بگیرد. با این حال راننده باید فرمان را تحت کنترل خود بگیرد.

مدل ۲۰۱۷ کرایسلر پاسیفیکا
این مینی‌ون ظاهری جدید دارد که از سدان ۲۰۰ الهام گرفته است. همچنین این اتومبیل بر روی پلت‌فرم کاملاً جدیدی ساخته شده است. یک جاروبرقی نیز در این اتومبیل تعبیه شده است. مدل ۲۰۱۷ پاسیفیکا محدوده مسافتی حدود ۳۰ مایل با موتور الکتریکی خود طی می‌کند.

مدل ۲۰۱۷ فورد اف-۵۰ راپتور سوپر کرو
این وانت بر اساس معماری اف-۱۵۰ که بدنه‌ای آلومینیومی دارد، ساخته شده است. این معماری باعث می‌شود وزن این اتومبیل ۵۰۰ پوند کمتر از مدل اصلی باشد.

مدل ۲۰۱۶ بی‌ام‌و ام ۲
این اتومبیل در ماه اکتبر ۲۰۱۵ معرفی شد؛ اما در نمایشگاه لس‌آنجلس به نمایش گذاشته نشد. این بی‌ام‌و قرار است جایگزین کوپه ام سری ۱ شود.

مدل ۲۰۱۷ لینکولن کانتیننتال
جزئیات ریز بسیاری در این اتومبیل وجود دارد؛ از جمله این که در هر اینچ صندلی تنها ۶ یا ۷ کوک دوخت وجود دارد. تنها موتوری که قرار است در این اتومبیل به کار گرفته شود، یک موتور ۳٫۰ لیتری توربوشارژ دوقلو V6‌ است که حدود ۴۰۰ اسب بخار توان دارد.

مدل ۲۰۱۷ جنسیس جی ۹۰
جنسیس برندی جدید و زیرمجموعه شرکت هیوندای است که قرار است اتومبیل‌های لوکس عرضه کند. در حال حاضر جی ۹۰ تنها محصول این برند لوکس محسوب می‌شود.

مدل ۲۰۱۷ جی‌ام‌سی آکادیا
در ساخت این اتومبیل از مواد سبک‌وزنی مانند استیل قدرتمند استفاده شده، به همین دلیل وزن آن ۷۰۰ پوند کمتر شده است. همچنین این مدل ۷ اینچ کوتاه‌تر و ۳ اینچ باریک‌تر از مدل قبلی است. این کراس‌اور از یک موتور ۴ سیلندر ۲٫۵ لیتری بهره می‌برد؛ اما خریداران می‌توانند موتور V6‌ را نیز سفارش دهند.

مدل ۲۰۱۷ لکسوس ال‌سی ۵۰۰
این اتومبیل سبک یک اتومبیل کانسپت را به یک اتومبیل مختص تولید انبوه انتقال داده است. یک موتور ۵٫۰ لیتری V8 که ۴۶۷ اسب بخار توان و ۳۸۹ پوند بر فوت گشتاور دارد، در این اتومبیل به کار گرفته شده است.

اتومبیل کانسپت بیوک آویستا
این اتومبیل هیچ شباهتی به سایر محصولات بیوک که قبلاً دیده‌اید، ندارد. آویستا این تفکر را که شرکت بیوک تنها کراس‌اورها و سدان‌های بزرگ و خسته‌کننده می‌سازد، از بین می‌برد. قدرت این اتومبیل از طریق یک موتور توربوشارژ دوقلو V6 که ۴۰۰ اسب بخار توان دارد و قدرت را به چرخ‌های عقب انتقال می‌دهد، تأمین می‌شود.

 

- - , .

فوت و فن...
ما را در سایت فوت و فن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی footofan بازدید : 211 تاريخ : دوشنبه 28 دی 1394 ساعت: 19:25

این هفته، شرکت ال‌جی الکترونیکس (LG) از سری K، گوشی‌های هوشمند با فناوری دوربین پیشرفته و قابلیت‌های UX مدل‌های ممتاز ال‌جی رونمایی خواهد کرد. دو محصول اول این سری، K10 و K7، در نمایشگاه CES 2016 در معرض دید عموم قرار خواهند گرفت.

- - , .

فوت و فن...
ما را در سایت فوت و فن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی footofan بازدید : 140 تاريخ : دوشنبه 28 دی 1394 ساعت: 16:33

مدیریت یک کسب و کار بدون بهره‌گیری از تکنولوژی به قدر کافی مشکل است. لذا Google Apps ویژه کسب و کار تمرکز خود را بر این ایده متمرکز کرده که ابزار کسب و کار بایستی کارها را ساده‌تر کنند، نه اینکه خود به موضوعی پیچیده‌تر تبدیل شوند.

- - , .

فوت و فن...
ما را در سایت فوت و فن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی footofan بازدید : 149 تاريخ : دوشنبه 28 دی 1394 ساعت: 15:02

سامسونگ، تولیدکننده برتر تلویزیون جهان در ده سال گذشته، از سری جدید تلویزیون‌های SUHD خود در نمایشگاهCES 2016 رونمایی کرد تا دهه جدید پیشگامی در بازار جهانی تلویزیون را آغاز کند.

- - , .

فوت و فن...
ما را در سایت فوت و فن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی footofan بازدید : 152 تاريخ : دوشنبه 28 دی 1394 ساعت: 13:54

قطعا سال 2015 با عناوین بزرگ و محبوب خود بیاد ماندنی‌ترین سال‌ برای طرفداران بازی‌های ویدیویی بود، حال با آغاز سال 2016، بهتر است نگاهی به لیست بازی‌های تایید شده و تاریخ انتشار آنان بیاندازیم.

- - , .

فوت و فن...
ما را در سایت فوت و فن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی footofan بازدید : 140 تاريخ : دوشنبه 28 دی 1394 ساعت: 13:54

زمانی فرد دچار حمله قلبی می‌شود که جریان خون حامل اکسیژن توسط مانعی متوقف می‌شود. این موضوع الزاماً بدین معنا نیست که گردش خون در کل قلب متوقف می‌شود. حتی اگر تنها در بخشی از قلب جریان خون متوقف شود، ماهیچه‌های آن بخش دیگر نمی‌توانند خون را به آن بخش پمپ کنند.
حملات قلبی معمولاً در اثر بیماری‌های کرونری قلب اتفاق می‌افتند که مهم‌ترین نشانه آن‌ها مسدود شدن سرخرگ‌ها است.

سطح ناسالم کلسترول از سنین جوانی روی دیواره‌های رگ‌های خونی به صورت پلاک انباشته می‌شود. سپس مواد دیگر مانند کلسیم، فیبرین و پسماندهای سلولی وارد جریان خون می‌شوند و به دیواره رگ‌ها می‌چسبند. این امر باعث سخت‌تر شدن پلاک‌ها می‌شود.

تشکیل تدریجی پلاک باعث ضخیم شدن دیواره رگ‌ها و نازک شدن مسیر خون می‌شود. در نهایت این موضوع منجر به مسدود شدن مسیر خون می‌گردد.
همچنین فیبرین که در تشکیل پلاک نقش دارد، باعث مسدودسازی جریان خون به قلب می‌شود که در نهایت منجر به بروز حمله قلبی می‌گردد.

اگر علائم هشداردهنده حمله قلبی را بدانید، می‌توانید جان خود را نجات دهید
حدود نیمی از افرادی که دچار حمله قلبی می‌شوند، درست دم در بیمارستان یا قبل از رسیدن آمبولانس جان خود را از دست می‌دهند.
شما می‌توانید علائم حمله قلبی را از چند روز قبل شناسایی کنید و قبل از بروز آن، به پزشک مراجعه نمایید.
بیشتر افرادی که بسیاری از آن‌ها هنوز جوان هستند، در اثر حمله قلبی جان خود را از دست می‌دهند، در صورتی این حملات قابل‌پیشگیری هستند. در ادامه به علائم و نشانه‌های حمله قلبی قبل از بروز آن اشاره خواهیم کرد.

۱. درد و ناراحتی در قفسه سینه
مطمئناً به واسطه تلویزیون و فیلم‌ها همه می‌دانند که درد قفسه سینه با حمله قلبی ارتباط دارد و فرد چگونه این درد را تجربه می‌کند.
این درد قابل‌تحمل است و معمولاً به سمت دست‌ها، شانه‌ها و فک گسترش می‌یابد. بسیاری از افراد این درد را به صورت ناراحتی در قفسه سینه توصیف می‌کنند. احساس فشاری که داخل قفسه سینه ایجاد می‌شود و به همراه تنگی و انقباض عضلات تجربه می‌گردد. این درد الگوی خاصی ندارد و پس از استراحت یا مصرف دارو بهبود نمی‌یابد.
از آنجا که درد قفسه سینه معمولاً به تدریج ایجاد می‌شود، افراد ارتباطی بین آن و بیماری قلبی برقرار نمی‌کنند.

۲. تپش قلب
گاهی قلب ممکن است نامنظم بتپد. این احساس‌ها که به عنوان تپش قلب در نظر گرفته می‌شوند، ممکن است به همراه احساس ناراحتی، شوک و حتی ترس تجربه شوند.
گاهی این تپش‌ها در اثر عوامل بی‌خطر مانند استرس، اضطراب، دارو و مصرف بیش‌ازاندازه محرک‌هایی مانند کافئین، نیکوتین یا الکل ایجاد می‌شوند. این تپش‌ها خودبه‌خود و از طریق استراحت ذهنی و جسمی از بین می‌روند. با این حال گاهی اوقات، این تپش‌ها نشان‌دهنده بیماری قلبی هستند. اگر تپش قلب به همراه سرگیجه باشد، جدی است و باید به پزشک مراجعه کنید.

۳. تنگی نفس
زمانی که رگ‌ها مسدود باشند، هر گونه کاری که انجام دهید، به قلب فشار اضافی وارد می‌کند. در نتیجه اگر بعد از ورزش یا یک فعالیت روزانه مانند بالا رفتن از پله‌ها دچار تنگی نفس می‌شوید، ممکن است نشان‌دهنده مسدود شدن رگ‌هایتان باشد. ممکن است چند روز پس از تجربه تنگی نفس، دچار حمله قلبی شوید.

۴. تعریق بیش‌ازاندازه
زمانی که رگ‌های خونی سخت تلاش می‌کنند تا خون را علی‌رغم مسدود بودن مسیر به قلب برسانند، قلب متحمل فشار اضافی می‌شود. زمانی که کار می‌کنید، بدن گرما تولید کرده و عرق می‌کند تا دمای خود را تنظیم کند. با این حال اگر با انجام کوچک‌ترین فعالیت‌ها بیش‌ازاندازه عرق می‌کنید، احتمالاً عملکرد پمپ قلب دچار مشکل شده است.

۵. حالت تهوع
اگر حالت تهوع یا استفراغ و حساسیت گوارشی را به همراه عرق سرد و سرگیجه تجربه کرده‌اید، ممکن است نشان‌دهنده مسدود شدن رگ‌ها باشد که منجر به بروز حمله قلبی خواهد شد.

۶. ضعف و سرگیجه
از آنجا که قلب منشأ قدرت بدن است و جریان خون حامی زندگی است، هرگونه مانعی بر سر راه عملکرد قلب باعث ضعف شما می‌شود. این امر باعث می‌شود سریع‌تر احساس خستگی کنید. اگر بدون هیچ گونه فعالیت فیزیکی، دچار خستگی مفرط می‌شوید، به متخصص قلب مراجعه کنید.

۷. اختلال در عملکرد جنسی
اگر طی چند روز اخیر دچار اختلال در عملکرد جنسی شده‌اید، احتمالاً نشان‌دهنده بروز حمله قلبی طی روزهای آینده است.

۸. چین‌دار شدن لاله گوش
اگرچه این نشانه بسیار عجیب به نظر می‌رسد؛ اما چین‌دار شدن لاله گوش نیز نشانه مسدود شدن رگ‌ها است. این چین‌خوردگی معمولاً به طور مورب از کانال گوش به سمت لبه بیرونی لاله گوش مشاهده می‌شود.

- - , .

فوت و فن...
ما را در سایت فوت و فن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی footofan بازدید : 143 تاريخ : يکشنبه 27 دی 1394 ساعت: 19:30

ظاهراً شرکت اپل دامنه‌های اپل دات کار، اپل دات کارز و اپل دات اتو را به نام خود ثبت کرده است. این موضوع نشان می‌دهد که این شرکت واقعاً قصد ورود به دنیای خودروسازان را دارد.

- - , .

فوت و فن...
ما را در سایت فوت و فن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی footofan بازدید : 145 تاريخ : يکشنبه 27 دی 1394 ساعت: 19:30

۱. نان
یک تکه نان معمولاً ۱۵۰ میلی‌گرم سدیم دارد. اگر برای صبحانه نان تست، برای ناهار ساندویچ و برای شام نوعی دیگر از نان را مصرف می‌کنید؛ چندین برابر ۱۵۰ میلی‌گرم نمک مصرف می‌کنید.

۲. پیتزا
پیتزا حاوی تعداد زیادی مواد اولیه پرنمک مانند سس گوجه، نان و پنیر است. در نتیجه منبعی سرشار از سدیم محسوب می‌شود. تنها یک تکه پیتزا ۶۵۰ میلی‌گرم نمک وارد بدن می‌کند.

۳. میگو
ظاهراً بیشتر میگوهای منجمد با مواد نگه‌دارنده حاوی سدیم فرآوری می‌شوند. تنها ۸۵ گرم میگوی پخته، ۸۰۵ میلی‌گرم نمک دارد.

۴. کنسرو سوپ
یک کنسرو سوپ به راحتی ۷۵۰ میلی‌گرم نمک دارد و این میزان در برخی مارک‌ها ممکن است به ۱٬۱۰۰ میلی‌گرم نیز برسد.

۵. صبحانه آماده غلات
بیشتر صبحانه‌های آماده غلات به ازای هر وعده ۲۰۰ الی ۳۰۰ میلی‌گرم نمک دارند.

۶. پنیر لور
پنیر لور کم‌چرب منبع خوبی از پروتئین است؛ اما از نظر میزان نمک، یکی از پرنمک‌ترین مواد غذایی محسوب می‌شود. یک فنجان پنیر لور حاوی ۹۲۰ میلی‌گرم سدیم است. تمام انواع لبنیات سدیم دارند حتی شیر ساده. به عنوان مثال یک فنجان شیر حدود ۱۰۰ میلی‌گرم سدیم دارد؛ اما میزان سدیم پنیر لور به شدت زیاد است.

۷. انواع سس
سس‌های آماده در بالای فهرست پرنمک‌ها قرار دارند. یک قاشق غذاخوری سس باربکیو حدود ۱۷۵ میلی‌گرم نمک دارد. بیشتر سس‌های آماده به ازای هر ۲ قاشق غذاخوری، ۳۰۰ میلی‌گرم سدیم دارند.

۸. کنسرو لوبیا
کنسرو لوبیا پروتئینی پرفیبر و مناسب برای شام محسوب می‌شود؛ اما ممکن است میزان زیادی سدیم وارد بدن کند. بهتر است قبل از مصرف کنسرو لوبیا یا آن را بشویید یا کنسروهایی بخرید که نمک کمتری دارند.

۹. کالباس
انواع کالباس سرشار از سدیم است. ۸۵ گرم کالباس نزدیک به ۹۶۰ میلی‌گرم سدیم دارد.

۱۰. مافین و انواع شیرینی
مافین‌هایی که به صورت صنعتی آماده می‌شوند، میزان زیادی سدیم دارند. یک مافین بزرگ حاوی میزان زیادی کالری، چربی‌های اشباع‌شده، شکر و سدیم (۵۷۰ میلی‌گرم) است. حتی یک تکه کیک بیش از ۱۰ درصد نیاز روزانه بدن به نمک را رفع می‌کند.

- - , .

فوت و فن...
ما را در سایت فوت و فن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی footofan بازدید : 156 تاريخ : يکشنبه 27 دی 1394 ساعت: 19:30

مدیریت یک کسب و کار بدون بهره‌گیری از تکنولوژی به قدر کافی مشکل است. لذا Google Apps ویژه کسب و کار تمرکز خود را بر این ایده متمرکز کرده که ابزار کسب و کار بایستی کارها را ساده‌تر کنند، نه اینکه خود به موضوعی پیچیده‌تر تبدیل شوند.

 

بنابراین کاربران می‌توانند در زمان اندک و با زحمتی کمتر، کار بیشتری انجام دهند. با استفاده از تکنولوژی ابری (کلود)، شما قادر خواهید بود تا بدون نگرانی در زمینه مشکلات فناوری اطلاعات پنهان در هر تجارتی، سرعت رشد شرکتتان را به دلخواه برنامه ریزی کنید. اگر سیستمهای قدیمی، باعث کندی کار شما شده‌اند، با این پنج راه‌حل میتوانید کسب و کار خود را تسهیل کرده و به رشد آن کمک کنید:
 

۱- هزینه کمتر، کار بیشتر
چرا هنگامی که ابزارهای ساده و کارآمد نیاز واقعی شما را برآورده می‌سازند، روی سیستمهای گران و پیچیده سرمایه‌گذاری می‌کنید؟ قیمت‌گذاری سرراست  ۵ یا ۱۰ دلاری به ازای هر کاربر در هر ماه Google Apps به شما امکان دسترسی به پست الکترونیکی، ذخیره سازی فایل و اشتراک گذاری آن، ویدئو کنفرانس، تقویم، اسناد و غیره را فراهم می‌کند. شما همگام با رشدتان هزینه‌ها را می‌پردازید و نیازی نیست در آینده سخت افزار جدیدی بخرید، یا نرم افزاری را بروزرسانی کرده یا نسخه تازه را خریداری نمایید.

 
۲- کار گروهی پربارتری داشته باشید.
همیشه با نشستن در پشت میز نمی‌توانید بهترین کارتان را انجام دهید. با Google Apps همکاران‌تان در هر زمان و هر مکانی که باشند، می‌توانند با هم ارتباط برقرار کرده و ایده‌ها را به اشتراک بگذارند. با همکاران، تامین‌کنندگان یا مشتریان، در زمان واقعی (در لحظه) روی اسناد، فایلهای spreadsheet و presentation به صورت گروهی کار کنید. در مناطق مختلف جهان از طریق چت ویدئویی، ملاقات چهره به چهره داشته باشید. تغییرات صورت گرفته در فایلهای هر فرد به طور خودکار بروز شده و در فضای ابری ذخیره می‌شوند. بنابراین شما همیشه به آخرین نسخه دسترسی خواهید داشت و تاریخچه تغییرات هم کاملا واضح است.
 

۳- با دردسرهای به روزرسانی‌ها و خرابی‌های گاه و بیگاه خداحافظی کنید
انتظار برای دریافت ایمیل‌ها و یا آخرین بروزرسانی نرم‌افزارها وقت گرانبها و پول را هدر می‌دهد. Google Apps بر روی همان زیرساختهای امن به کار رفته در گوگل، جیمیل و سایر خدمات ارائه شده به صدها میلیون کاربر بنا شده است. با میزان در دسترس بودن 99.978 درصدی و عدم وجود هیچ برنامه‌ای برای از کار افتادگی سرورها وdowntime برنامه ریزی شده، لازم نیست نگران خرابی سخت‌افزار، کرش سیستم، و حتی بلایای طبیعی باشید.

 
۴- از محل کنفرانس، گوشه کافه، یا صندلی هواپیما کار کنید
نیروهای شما ممکن است ابزارهای مورد علاقه خود را داشته باشند که شما ندارید، اما Google Apps با همه آنها کار می‌کند. بنابراین هر شخصی در شرکت شما، از طریق لپ‌تاپ، تبلت و انواع گوشیهای هوشمند، می‌تواند ویرایش اسناد، چک کردن ایمیل و به روز رسانی تقویم کاری را انجام دهد؛ آن هم بدون توجه به اینکه کجا باشند. آنها حتی می‌توانند در زمان قطع بودن اینترنت هم‌چنان روی پروژه‌ها کار کرده و به صورت آفلاین آنها را ویرایش کنند.
 

۵-  حفظ ایمنی و محرمانگی اطلاعات
از  طریق یک مرکز کنترل واحد و متمرکز، شما می‌توانید فایلها را ردیابی کنید، اشتراک گذاری را مدیریت کنید، کاربرانی اضافه کنید و گزارشات  کاربری را مشاهده کنید. رمزنگاری، داده‌های شما را امن و تحت کنترل‌تان نگه می‌دارد.

 
آیا شما هم از گوگل اپس استفاده می‌کنید؟ چه کاربردهای دیگری از گوگل اپس سراغ دارید؟
 
 

- - , .

فوت و فن...
ما را در سایت فوت و فن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی footofan بازدید : 160 تاريخ : يکشنبه 27 دی 1394 ساعت: 13:37